Безкоштовна доставка 1 699 грн

Рекламаційний порядок

Icon

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Покупець має право повернути товар без вказівки причини протягом 14 днів, при цьому зобов'язаний самостійно доставити товар за власний рахунок за наступною адресою. Покупець несе відповідальність перед продавцем лише за зниження вартості товару, що виникло через неналежне поводження з товаром, відмінним від того, як це необхідно з огляду на його природу та властивості. Це не стосується випадків, коли продавець не повідомив покупця про інформацію згідно з положенням § 1820 абзац 1 пункт f). Продавець має право на відшкодування витрат, пов'язаних з відновленням товару до початкового стану. (1) Якщо покупець відмовляється від угоди, гроші будуть повернуті без затримки, але не пізніше ніж через чотирнадцять днів від відмови від угоди, всі грошові кошти, включаючи витрати на доставку, які продавець отримав на основі угоди, повертаються тим самим способом. Гроші будуть повернуті іншим способом лише у випадку, якщо покупець погодиться з цим і якщо це не призведе до додаткових витрат для нього. (2) Якщо покупець вибрав інший спосіб доставки товару, ніж найменш дешевий, який пропонує продавець, продавець поверне покупцю витрати на доставку товару, що відповідають найменш дешевому способу доставки товару. (3) Продавець відшкодує покупцю витрати на повернення товару, якщо не попередив споживача про обов'язок нести ці витрати згідно з положенням § 1820 абзац 1 пункт g). (4) Якщо покупець відмовляється від купівлі, продавець не зобов'язаний повертати гроші до того, як покупець передасть товар або доведе, що відправив товар продавцю.

ПРЕТЕНЗІЇ НА ТОВАР

Відповідальність за пошкодження товару переходить до покупця після отримання товару від перевізника. Після отримання товару уважно перевірте, чи є товар повним, чи не пошкоджена упаковка, та чи відповідає вміст замовленню. Претензії щодо відсутніх частин, пошкодженої упаковки тощо необхідно подавати безпосередньо до перевізника при отриманні товару. Про інші розбіжності в товарі повідомте нас електронною поштою (info@gigaly.com.ua) не пізніше ніж через 48 годин після отримання товару. Товари мають 2-річну гарантію, що не покриває дефекти, що виникли через зношування, неправильне використання чи механічні пошкодження. Претензія буде вирішена без зайвих затримок, не пізніше ніж через 30 календарних днів з моменту подачі претензії. Продавець надасть покупцю підтвердження про дату та спосіб вирішення претензії, включаючи підтвердження про можливий ремонт і тривалість цього процесу, або письмове обґрунтування відмови від претензії. Товар для повернення необхідно надіслати за нижчевказаною адресою разом з позначенням замовлення та точним описом дефекту. Без цих даних претензія не може бути розглянута і буде повернута покупцю.

Якщо не було попередньо погоджено інше, надсилайте, будь ласка, повну упаковку з усіма аксесуарами. Повернуті або reklamовані товари відправляйте на адресу:

Czech Trade intermediaries s.r.o., Kaprova 42/14, 11000 Прага, Чехія

 

Позасудове вирішення споживчих спорів

У разі виникнення споживчого спору між продавцем і споживачем за купівельною угодою або угодою про надання послуг, який не вдалося вирішити шляхом взаємної домовленості, споживач може подати заяву на позасудове вирішення такого спору до визначеного органу позасудового вирішення споживчих спорів, яким є Чеська торговельна інспекція.

Чеська торговельна інспекція Центральний інспекторат – відділ ADR

Штепанська 15, 120 00 Прага 2, Email: adr@coi.cz Вебсайт: adr.coi.cz

Ці Умови продажу набирають чинності з 19.05.2024

Безкоштовна доставка

Замовлення закінчено 1 699 грн

Останні пропозиції

Нові товари кожного тижня

Підтримка клієнтів

Пн - Пт | 8:00 - 17:30

Кошик

Кошик порожній

У вашому кошику ще нічого немає. Хіба не соромно?